Müşteri Hizmetleri Otomasyonu için Service Cloud

Servis Yönetimi ve Müşteri Hizmetleri

Service Cloud

Bundan 20 yıl kadar önce, müşteri hizmetleri bir sorunu çözmek için telefon açıp, bir yetkili ile konuşmak anlamına geliyordu. O günden bu güne, firmalar telefon santrali sistemlerine, müşteri portali çözümlerine ve dışarıdan tedarik edilen çağrı merkezlerine yatırım yaptılar. Tüm bu yatırımlar müşterilere alternatif iletişim yolları sağlamasına rağmen, cevapların bulunmasını da daha zor hale getirdi.

Müşteriler bu hizmet modeline artık sırtlarını dönüyorlar. Tartışma forumlarında ve Twitter, Facebook gibi sosyal ağlarda sizin gibi firmalar hakkında konuşuyorlar. Büyük ihtimalle siz tüm bu konuşmalardan haberdar değilsiniz. Hatta müşteri hizmetleri yetkilileriniz müşterilerinizden gelen karmaşık soruları cevaplamakta zorlanıyorlar. Birlikte çalışma araçlarından yoksun olduklarından, birinin sahip olduğu bilgiyi diğerleri ile paylaşamıyorlar.

Müşteri hizmetleri yönetiminde yeni bir model zamanı. Çağrı merkezi, web sitesi ve sosyal ağlar arasındaki boşluğu dolduracak, iç iletişimi arttırarak açılan müşteri şikayetlerini daha hızlı kapatacak bir çözüm.

Service Cloud’a hoş geldiniz.

Müşterilerin şirketlerden aldıkları hizmetlere yönelik beklentileri arttıkça Service Cloud kullanan müşterilerin sayısı da artıyor. Müşterilerinizin sizinle temasa geçtikleri her durumu uzun soluklu ve sağlıklı müşteri ilişkilerine dönüştürmek için Service Cloud en mükemmel çözüm. Çağrı merkezinden, sosyal medyaya, web sitenizden, mağazanıza, müşteri ile temasa geçtiğiniz her noktada tutarlı, kaliteli ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetin anahtarı, Service Cloud.

Çok kısa sürede hayata geçirilebilen Service Cloud, kullanım kolaylığı ile birkaç saatlik eğitim sonrası hızla kullanılmaya başlanabilir ve müşterilerinize kaliteli hizmet sunmanız için mükemmel imkanlar sunar. Müşteri ile temasta olduğunuz tüm kanallarda hizmet veren Service Cloud ile birlikte gelen “Sıkça Sorulan Sorular” ve “Çözüm Havuzu” (Knowledge Base) ile müşterilerinize hızlı ve ihtiyaçlarına yönelik hizmet sunmanızı sağlar, hem de çok az tıklamayla.

En kapsamlı Müşteri Hizmetleri Yönetimi Uygulaması

  • Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi
  • Vaka Yönetimi
  • Vaka İçin Ekip Çalışması
  • Çözüm Havuzu
  • Kontrat Takibi ve Yenileme
  • Kumanda Panelleri
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Kurum içi ve dışı iletişim – etkileşim
  • Kolay Entegrasyon
  • Onay Mekanizmaları
  • İş Akışları
  • Tüm Cihazlarda Çalışabilir Mobil Uygulamalar

Gartner Magic Quadrant Müşteri Hizmetleri Yazılımları Pazarı http://www.gartner.com

Service Cloud® müşteri hizmet yönetiminin yeni nesil platformudur. Web sitenizde, Twitter üzerindeki bir müşteri tweetinde veya Facebook üzerinde arkadaşlar arası bir tartışmada, hangi dijital kanal üzerinde olursa olsun, bilgiyi
toplayıp bir araya getirebilirsiniz. Kurumsal bilginiz paralelinde müşteri hizmetleri yetkililerinizin bilgisi de artar. Ve gerçek müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.

Yöneticilerin mükemmel rapor ve izleme imkanları ile kullanıcıların ise kolay ve rahat kullanım ile en beğenilen müşteri hizmetleri yönetimi uygulaması olan Service Cloud® için kullanan müşterilerde yapılan proje sonrası değerlendirme çalışmalarında müşteriler;

gözlemlediklerini belirtmişlerdir.

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinebilir veya Gizlilik Ayarları'ndan bunları kapatabilirsiniz.
Kabul etGizlilik Ayarları

KVKK/GDPR

  • Gizlilik Politikası
  • Google Analytics
  • Sharpspring Analytics

Gizlilik Politikası

Verilerinizi Hizmeti sağlamak ve geliştirmek için kullanırız. Hizmet’i kullanarak, bu politikaya uygun olarak bilgilerin toplanmasını ve kullanılmasını kabul edersiniz. Bu Gizlilik Politikasında aksi belirtilmedikçe, bu Gizlilik Politikasında kullanılan terimler, Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni,ile aynı anlama sahiptir ve https://www.kofana.com.tr/kisisel-verilerin-islenmesine-iliskin-aydinlatma-metni/ adresinden erişilebilmektedir.

Politikamızı burada okuyabilirsiniz: https://www.kofana.com.tr/gizlilik-politikasi/

Google Analytics

Bu web sitesi, siteye gelen ziyaretçi sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics’i kullanmaktadır.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.

Sharpspring Analytics

CRM, CMS veya e-posta kampanyaları gibi farklı platformlardan gelen ziyaretçileri analiz etmek ve onlar için özelleştirilmiş içerik sağlamak için Sharpspring’i kullanıyoruz.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.