Müşterilerimiz Ne Diyor?

Müşterilerimiz Ne Diyor?

  • Evet, bir hayalimiz vardı. Evet, süreçlerimizi biliyorduk. Evet, azimliydik. Projemizin bu noktasında Kofana, bu faktörlerin hepsini tek bir kapta bir araya getiren ve hayallerini gerçekleştiren şef oldu.

    Tolga Meral, SIEMENS
    Müşteri Hizmetleri Merkezi Yöneticisi
  • Kofana, organizasyonumuzun rüyalarımızda olanın ötesine geçmesine yardımcı oldu ve bizi daha büyük hayaller kurmaya sevk etti. Danışmanlarımız sayesinde, tam donanımlı, satışları zenginleştiren ve kolayca raporlanabilen bir CRM ürününe sahip olacağız.

    Cem Gürbağ, EDENRED
    CRM Strateji Uzmanı
  • Kofana’nın hedeflenen ideal müşteri süreçlerini Salesforce üzerinde uyarlaması sayesinde diğer projeler için gerekli ortamı sağlamış olduk.

    Uğur Öncü, Borusan Otomotiv
    CRM Yöneticisi
  • Kofana bizle çalışmadan önce Türkiye’deki büyük şirketlerle bu deneyimi yaşamıştı , proje boyunca onun avantajını kullandık.

    Sinan Ercan, Akkim
    Bilgi Teknolojileri Yöneticisi
  • Normal şartlarda 18 ayla 2 yıl arasında tamamlanacak projeyi, etkin bir proje yönetimiyle 7 ay gibi kısa bir zamanda hayata geçirdik; bir başarı hikayesi yarattık.

    Bahadır Kılıç, Gittigidiyor
    Müşteri Hizmetleri Direktörü
Salesforce Basecamp İstanbul 2018
Salesforce, Index Grup'un dijital dönüşüm sürecine nasıl katkı sağladı
BİMSA, Kofana'yı neden tercih ettiğini anlatıyor
Etstur, neden Salesforce'u ve Kofana'yı tercih ediyor
Horoz Bollore Logistics, Salesforce ve Kofana ile olan çalışma deneyimini anlatıyor
Horoz Bollore Logistics, Salesforce'u neden tercih ettiğini anlatıyor
Index Grup, neden Salesforce'u ve Kofana'yı tercih etti
Organik Kimya, neden Salesforce'u ve Kofana'yı tercih etti
Index Grup, Salesforce ve Kofana ile çalışmadan önceki işleyişlerini anlatıyor
Akkim, Salesforce'u ve Kofana'yı neden tercih etti
Siemens, Salesforce'u ve Kofana'yı neden tercih etti
Borusan, Salesforce'u ve Kofana'yı neden tercih etti