Salesforce, 5. Kere Üst Üste Yılın 1 Numaralı CRM Sağlayıcısı Seçildi

Salesforce, 2017 yılında piyasa payını kendisi hariç en üst yirmi CRM tedarikçisinin toplamından daha fazla puan alarak artırdı.

Ayrıca Salesforce, satış, müşteri hizmetleri ve pazarlama uygulamalarında 1 numaradır.

SAN FRANCISCO – 8 Mayıs 2018, CRM’de global lider olan Salesforce [NYSE: CRM], bugünkü açıklamasına göre Uluslararası Veri Şirketi’nin (IDC) Worldwide Semiannual Software Tracker’ında art arda beşinci kere yılın 1 numaralı CRM sağlayıcısı seçildi.

Salesforce, pazardaki genel konumunu ve gelirini diğer CRM sağlayıcılarının hepsinden daha fazla artırdı. Hatta Salesforce, 2017 yılında piyasa payını kendisi hariç en üst yirmi CRM tedarikçisinin toplamından daha fazla puan alarak artırdı. Ayrıca, Salesforce satış uygulamaları, müşteri hizmetleri uygulamaları ve pazarlama uygulamalarında pazar payı lideri seçildi (Makalenin sonundaki grafikleri inceleyebilirsiniz).

“Her büyüklükte ve sektörde şirketler dijital çağda nasıl çalıştıklarını değiştiriyorlar – ve bu değişim müşteri odaklı gerçekleşiyor,” diyor Keith Block, Salesforce’un başkan yardımcısı ve COO’su. “IDC raporunda da görüldüğü gibi, şirketler her adımda akıllı, bağlantılı müşteri deneyimleri sunabilmek üzere dijital dönüşümlerini hızlandırırken giderek Salesforce’a yöneliyor.”

Salesforce ile bağlanın:

Facebook’ta Salesforce’u beğenin: http://facebook.com/salesforce.

Twitter’da @salesforce ‘u takip edin: http://twitter.com/salesforce.

Kaynak: IDC, Worldwide Semiannual Software Tracker, Nisan 2018. CRM Uygulamaları pazarı IDC tanımına göre şu fonksiyonel pazarları içerir: Satış, Müşteri Hizmetleri, İletişim Merkezi ve Pazarlama Uygulamaları.

Salesforce Hakkında

Global CRM lideri Salesforce, şirketleri müşterileriyle yepyeni bir şekilde bağlantı kurmaya teşvik ediyor. Salesforce (NYSE: CRM) hakkında daha fazla bilgi için, www.salesforce.com adresini ziyaret edin.
Bu veya diğer basın bültenlerinde veya kamuya açık ifadelerde atıfta bulunulan herhangi bir hizmet ya da özellik şu anda mevcut değildir ve yakın zamanda ya da hiç gerçekleştirilmeyebilir. Salesforce uygulamalarını satın alan müşteriler, satın alma kararlarını halihazırda mevcut olan özelliklere göre yapmalıdır. Salesforce, San Francisco’da genel merkeze sahiptir, Avrupa ve Asya’da ofisleri bulunur ve “CRM” sembolü altında New York Borsasında işlem görür. Daha fazla bilgi için lütfen https://www.salesforce.com adresini ziyaret edin veya 1-800-NO-SOFTWARE numarasını arayın.

Kaynak: https://www.salesforce.com/company/news-press/stories/2018/5/050818/

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinebilir veya Gizlilik Ayarları'ndan bunları kapatabilirsiniz.
Kabul etGizlilik Ayarları

KVKK/GDPR

  • Gizlilik Politikası
  • Google Analytics
  • Sharpspring Analytics

Gizlilik Politikası

Verilerinizi Hizmeti sağlamak ve geliştirmek için kullanırız. Hizmet’i kullanarak, bu politikaya uygun olarak bilgilerin toplanmasını ve kullanılmasını kabul edersiniz. Bu Gizlilik Politikasında aksi belirtilmedikçe, bu Gizlilik Politikasında kullanılan terimler, Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni,ile aynı anlama sahiptir ve https://www.kofana.com.tr/kisisel-verilerin-islenmesine-iliskin-aydinlatma-metni/ adresinden erişilebilmektedir.

Politikamızı burada okuyabilirsiniz: https://www.kofana.com.tr/gizlilik-politikasi/

Google Analytics

Bu web sitesi, siteye gelen ziyaretçi sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics’i kullanmaktadır.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.

Sharpspring Analytics

CRM, CMS veya e-posta kampanyaları gibi farklı platformlardan gelen ziyaretçileri analiz etmek ve onlar için özelleştirilmiş içerik sağlamak için Sharpspring’i kullanıyoruz.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.