Müşteri Şirketi Olmak

Salesforce dünyanın lider kurumsal bulut bilişim firmasıdır. Dünyanın 1 numaralı satış ve CRM uygulaması, Salesforce’un sosyal ve mobil bulut teknolojisi üzerinde çalışır. Böylece kurumlar; müşterileri, iş ortakları ve çalışanları ile farklı etkileşim seviyelerinde; tamamen yeni yöntemlerle ve bir arada çalışır.

Salesforce kurulduğu günden bu yana, bulut bilişim teknolojisi ile kurumsal yazılım pazarının kurallarını değiştirmiştir. Şimdi de değişimin yönünü “Sosyal Kurum” olmaya çevirmiştir. “Sosyal Kurum”lar müşterilerini işin kalbine yerleştiren; sosyal, mobil ve açık bulut teknolojilerini bir arada kullanan kurumlardır.

Kullanıcılar, Salesforce’un sunduğu tüm kurumsal bulut bilişim ve sosyal kurum uygulamalarına web tarayıcıları ve mobil cihazlar ile ulaşır. Açık bulut bilişim teknolojileri, “kullandıkça öde” prensibine dayanan abonelik sistemi ile internet tabanlı uygulama, veri saklama ve erişim hizmetleri sağlar. “Müşteri verisinin gizliliği bizim için her şeyden önemlidir” diyen Salesforce bulut bilişim teknolojisinde en ileri seviyede veri güvenliği ve gizliliği sağlar.

1999 yılında Mark Benioff tarafından kurulan Salesforce, şu anda 150.000’den fazla kurumda, 10 milyondan fazla kişi tarafından kullanılmaktadır. Merkezi San Francisco, California’da bulunan şirketin 25,178’den fazla çalışanı bulunmaktadır.

Fortune dergisi tarafından yazılım sektörünün en beğenilen ve en çok çalışılmak istenen firmalar listesinin en üst sıralarında bulunan Salesforce, Forbes tarafından 2016 yılında “Son 10 Yılın En Yenilikçi Şirketi” seçilerek ulaşılması zor bir rekora imza atmıştır.

En son IDC ve Gartner raporları da en geniş pazar payına sahip ve lider konumda bulunan CRM uygulamasının Salesforce’a ait olduğunu göstermektedir.

Müşterilerin İnternet’ine Hoş geldiniz

Günümüz dünyasında kullandığımız teknoloji sürekli değişiyor. Herkes birbirine bağlanıyor, her cihaz birbiri ile konuşuyor. Sadece bilgisayarlar değil, akıllı telefonlar, tabletler, ürünler, sensörler, saatler – neredeyse tüm cihazlar birbirleri ile iletişim halinde. Uzmanlar, 2020 yılında 50 milyar cihazın birbirine bağlı olacağını öngörüyorlar.

Bilişimin üçüncü evresi olarak anılan bu internet ve bulut bilişim çağında her gün daha fazla cihaz ve kullanıcı birbirine bağlanıyor ve sosyal ve mobil uygulamalarla kontrol ediliyorlar.

Bu aşamada gözden kaçırmamamız gereken nokta, her cihazın, her uygulamanın arkasında bir “müşteri” olduğu..

Her şeyi – cihazları, ürünleri, uygulamaları, insanları – birbirine bağlayabildiğimizde, müşterilerimize de tamamen yeni yöntemlerle bağlanabiliriz. Buna “Müşterilerin İnternet’i” diyoruz. Müşterilerin İnternet’inde yeni nesil uygulamalar aracılığı ile onlarla nasıl bağlanacağımızın ipuçları bulunuyor.

Müşterilerin İnternet’inin bugün mümkün olması, müşterilerimizle sosyal, mobil ve her zaman her yerden bağlanılabilen bulut teknolojisini kullanarak iletişime geçebilmemiz sayesinde gerçekleşiyor.

Her şeyi birbirine bağlamak kolay bir iş değil. İlk iş olarak “Müşteri Şirketi” olmalı ve çalışanlarınızı birbirlerine bağlamalısınız. Çalışanlarınız özel hayatlarında bir çok bilgiye mobil uygulamalarla zaten erişiyorlar. İş uygulamalarının kullanımında ve kurumsal veri erişiminde de aynı beklentiye sahipler.

Peki, kurum olarak siz buna hazır mısınız?

“Müşteri Şirketi” olmanın yolu, müşteri hizmetleri, satış ve pazarlamadaki her çalışanı birbirine bağlamaktan geçiyor. Çalışanlarınıza, müşterilerinizi işin kalbine koyan mobil ve sosyal uygulamalar vermeniz gerekiyor. Ürünlerinin bağlanabilmesi için onlara özel uygulama bileşenleri yerleştirmeniz gerekiyor. Dağıtım yapan kamyonları, sevk edilen malları ve ilgili kişilerin hepsini daha iyi müşteri hizmeti sağlamak adına birbirine bağlamanız gerekiyor.

Esas soru şu: “Nasıl Müşteri Şirketi olabilirsiniz?”

Müşterilerinizin, çalışanlarınızın ve iş ortaklarınızın bugün ihtiyaç duydukları; mobil cihaz ve ürün uygulamalarını nasıl geliştirebilir ve nasıl her şeyi birbirine bağlayabilirsiniz?

Salesforce Platform ile.

Salesforce Platform“Müşteri Şirketi” olmanızı ve müşterilerinizle tamamen yeni yollarla bağlanmanızı sağlar. Salesforce Platform“Müşterilerin İnternet’i” için yeni müşteri platformudur. Yeni nesil uygulama ve cihazlarla, sizi geleceğe taşıyacak bir platforma ihtiyacınız var. Sosyal ve mobil; uygulama ve cihazların sürekli değişen dünyasını destekleyecek bir platform: Salesforce Platform.

Salesforce Platformu uygulama geliştiriciler, iş ortakları, çalışanlar, sistem yöneticileri ve müşterileriniz için bir dizi özelliği beraberinde getirir. Hızla devreye alınabilen Salesforce Platformu üzerindeki bu çözümler, kısa sürede fayda sağlayarak yapılan yatırımlardan en yüksek geri dönüşün alınmasını sağlar. Salesforce uygulamaları hem hizmet maliyetlerini düşürür, hem de satışların artmasını sağlayarak gelir artışı açısından yüksek fayda sağlar.

Salesforce müşterilerinin yatırımlarının geri dönüşüne maksimum özen göstermekte ve müşterilerinin kazanımlarını bağımsız kuruluşlarca yapılan araştırmalar ile takip etmekte ve bu hızlı kazanım bilgilerini müşterileri ile paylaşmaktadır. Yapılan bağımsız araştırmalarına göre Salesforce müşterilerinin yatırımlarının geri dönüş hızı ortalama %70 oranında.

Kurumunuza özel CRM Değer Hesaplayıcınızı çalıştırın ve yapacağınız yatırımın size geri dönüşünü hesaplayın:
http://www.Salesforce/roi/

Müşteri verisinin önemini bilen ve veri güvenliğinin önemini her aşamada vurgulayan Salesforce, “Bizim için müşteri verisinin gizliliğinden daha önemli hiçbir şey yoktur” diyor. Salesforce sistem durumu, güvenlik, gizlilik gibi tüm bilgileri kullanıcılara http://trust.Salesforce/ adresinde sunuyor ve çalışmakta olduğunuz ortam ile ilgili anlık bilgilere ulaşmanızı sağlıyor.

Müşteri Şirketi Olmak

“Müşteri Şirketi” olmak müşterinizi işinizin kalbine yerleştirmek ve dünyanızı müşterinizin etrafında kurmak ile başlar. 7×24 sizinle temasta olmak istediği tüm mecralarda kaliteli ve doğru hizmeti vermekle; sizinle güvende olduğunu hissettirmekle mümkün olur.

Sosyal: Bugün Dünya’da 4.5 milyar sosyal medya kullanıcısı var. Her an markalar, kurumlar, ürünler, hizmetler ile ilgili konuşuyor, görüşlerini paylaşıyorlar. Bu bilgileri anında değerlendirmek, iletişime geçmek, hizmet sunmak, yeni ürünler oluşturmak çok önemli. Bunu ancak sosyal medya yönetim süreçlerinizi satış, servis, pazarlama, insan kaynakları ve ürün geliştirme süreçlerinizin içine alarak yapabilirsiniz.

Mobil: 2012 yılında 1.2 Milyar mobil cihaz devreye alındı. Müşterileriniz, tedarikçileriniz, çalışanlarınız, müşteri adaylarınız, iş ortaklarınız, kullandığınız cihazlar her an aktif ve bağlantıda. Müşterilerinizin lokasyon bilgilerine göre kampanyalar sunmalı, satış teklifleri yapmalı ve hizmet vermelisiniz. Hizmet sunduğunuz ekosistem ile her an bağlantıda kalmalısınız. Hızlı hizmet veren, her an uyanık olan kazanıyor. Tüm süreçlerinizi mobil olarak yönetmelisiniz.

Büyük Veri (Big Data): Her saniye hepimiz muazzam bir veri üretiyoruz, paylaşıyoruz, beğeniyoruz, şikayet ediyoruz, giriş yapıyoruz. Bizimle temasa geçmek isteyen markalara, nasıl hizmet almak istediğimiz, ürün beklentilerimiz, beğenilerimiz, kendimiz ile ilgili sürekli bilgi sunuyoruz. İşte bu büyük veriyi doğru kullananlar bir adım önde olacak ve geleceği şekillendirecek.

Topluluk (Community): Doğru veriye, kaynağından, hızla erişebilmek, en doğru cevaba sahip olan, yetkin kişilere erişebilmek, kullandığımız diğer sistemlerden gelen verileri de karar süreçlerimize dahil edebilmek çok önemli. Artık e-posta ile evrak gönderme, bilgi alabilmek için telefon ile arama ve dosyaları karıştırma devri sona erdi. Tüm ekosistemimizi bir arada tutan ve bilginin tek doğru versiyonunu sunanlar kazanıyor. Tedarikçilerinizi, iş ortaklarınızı, çalışanlarınızı , müşterilerinizi birbirine bağlayın ve bu topluluğu en güncel, en doğru bilgi ile donatın.

Uygulamalar: Salesforce size yepyeni bir şekilde uygulama geliştirme yolunu açıyor. Sosyal, mobil, hızlı ve güvenli. Bugün Salesforce Appexchange Pazaryeri’nde 2100+ uygulama ile kurumunuzun tüm ihtiyaçlarını – Salesforce güvenliği, kullanım kolaylığı ve hızı ile – karşılıyor. Salesforce çözümleri ile entegre çalışan bu uygulamalar, kullanım ve uygulama geliştirmeyi yeni bir lige yükseltiyor.

Güven: Müşterinin güvenini kazanmalı ve ilişki geliştirmenin yeni yollarını bulmalısınız. Müşteriniz, sizinle arkadaşlarını, beğenilerini, şikayetlerini, nerede olduğunu paylaşacak kadar güvenmeli ve siz de bu güven karşılığında ona yeni hizmetler, avantajlar, kolaylıklar sunmalısınız. Müşteri, firmanızın yanında olduğunu, sizinle güvende olduğunu hissetmeli.

 

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinebilir veya Gizlilik Ayarları'ndan bunları kapatabilirsiniz.
Kabul etGizlilik Ayarları

KVKK/GDPR

  • Gizlilik Politikası
  • Google Analytics
  • Sharpspring Analytics

Gizlilik Politikası

Verilerinizi Hizmeti sağlamak ve geliştirmek için kullanırız. Hizmet’i kullanarak, bu politikaya uygun olarak bilgilerin toplanmasını ve kullanılmasını kabul edersiniz. Bu Gizlilik Politikasında aksi belirtilmedikçe, bu Gizlilik Politikasında kullanılan terimler, Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni,ile aynı anlama sahiptir ve https://www.kofana.com.tr/kisisel-verilerin-islenmesine-iliskin-aydinlatma-metni/ adresinden erişilebilmektedir.

Politikamızı burada okuyabilirsiniz: https://www.kofana.com.tr/gizlilik-politikasi/

Google Analytics

Bu web sitesi, siteye gelen ziyaretçi sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics’i kullanmaktadır.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.

Sharpspring Analytics

CRM, CMS veya e-posta kampanyaları gibi farklı platformlardan gelen ziyaretçileri analiz etmek ve onlar için özelleştirilmiş içerik sağlamak için Sharpspring’i kullanıyoruz.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.