Dreamforce 2018: Bir B2C Pazarlamacısının Rüyası

Her yıl Dreamforce, satış, hizmet, pazarlama, ticaret ve daha birçok alanda Trailblazer’ları binlerce fırsat tecrübe etmeleri için bir araya getiriyor. Bu yıl, B2C pazarlamacıları ilham verici Trailblazer’ların rehberliğinde tüketicilerini tanıma, yapay zeka kullanarak kişiselleştirme ve tüketici yolculuğunun tüm adımlarını öğrenme konularında kendilerini geliştirmekle meşgul olacaklar.

Siz B2C pazarlama yenilikleri, stratejileri, ipuçları ve püf noktaları öğrenmeye kendinizi hazırlarken, bu yılki etkinlikte sizi nelerin beklediğine bir bakalım:

Marketing Cloud sunumundan ilham alın
Pazarlamacılar doğaları gereği ilişkiseldir, çünkü müşteri deneyiminin önemi sürekli artıyor. Hatta araştırmalara göre tüketicilerin %79’u bir şirketin sağladığı deneyimin ürün ve hizmetleri kadar önemli olduğunu belirtiyor (Kaynak: Salesforce, “State of the Connected Customer,” Haziran 2018). Bu, şirketin tüketicileri basit veri noktalarının ötesinde tanıması, müşteriyi işlemlerden daha değerli gören etkileşimler yaratması ve insanlarla ne zaman, nerede ve nasıl isterlerse öyle bağlantı kurması anlamına geliyor.

Marketing Cloud sunumumuz sırasında modern ve güçlenmiş tüketicilerin dünyasında dalış yaparak pazarlama, ticaret, satış ve hizmet alanlarında kusursuz müşteri deneyimleri için yapay zeka ve diğer araçları nasıl kullanabileceğinizi öğreneceksiniz. Ayrıca, BBVA ve Ticketmaster’dan gelen Trailblazer’lardan müşteri deneyimlerini nasıl mükemmelleştirdiklerini dinleyeceksiniz. Mutlaka görmeniz gereken bu sunuma katılmayı unutmayın! Sunum, 27 Eylül Perşembe günü saat 13.00’da (PST) Moscone Hall D’de gerçekleşecek.

75’den fazla oturumda diğer pazarlamacılara katılın
Dreamforce’un dolu dolu planlanan dört gününde, 75’ten fazla breakout ve tiyatro seansı için Salesforce liderleri ile pazarlama Trailblazer’larına katılabilirsiniz. E-posta teslim edilebilirliğindeki trendlerden veriye dayalı pazarlamanın geleceğine veya yapay zekanın tüketici deneyimleri üzerindeki etkisine kadar, bu oturumlar pazarlama stratejilerinizi canlandırmanıza yardımcı olacak.

Tüm Pazarlama Bulutu Oturumlarına buradan ulaşın.

Arkanıza yaslanıp rahatlayın
Dreamforce’da network yaratmak ve dinlenmek için bir rahatlama alanı şarttır. Palace Hotel’deki Pazarlama, Ticaret ve Perakende locaları, aradığınız bu rahatlama alanını, ve çok daha fazlasını sunar.

Pazarlama Bulutu, Ticaret Bulutu, Tüketici Ürünleri ve Perakende ürünlerinin gücüne bir bakış atmanızı sağlayan demoları deneyimleyebileceksiniz. Ayrıca ara oturumlarına, tiyatrolara, Başarı Çemberlerine ve müşteri aktivasyonlarına katılabileceksiniz.

Kamp Alanı’nda yürüyüşe çıkın
Pazarlama Bulutu, Dreamforce etkinliği boyunca tam gaz çalışıyor olacak. Kamp Alanımızda ve Geliştirici Bölgesi’nde sürükleyici demolara derin bir dalış yapabileceksiniz. En yeni Salesforce ürünlerini ve pazarlamacılar için olan özelliklerini test edebileceksiniz. Her köşede size rehberlik edecek bir ürün uzmanı bulacaksınız ve pazarlama stratejinizi bir sonraki seviyeye taşımak için yenilikçi yöntemler sunan birçok Salesforce iş ortağı ile tanışacaksınız.

Trailblazer’lardan öğrenin
BBVA ve Ticketmaster, pazarlamanın tartışılmaz liderlerinden iki tanesi olduğu için temsilcilerini dinlemek için Marketing Cloud Sunumu yakaladığınızdan emin olun. Bu iki yenilikçi markanın yanında, yine Marketing Cloud Sunumu sırasında kadınların email pazarlama dünyasında liderliğini destekleyen profesyonel bir ağ olan Women of Email’in kurucularından biri Trailblazer Kristin Bond’u da dinleyebileceksiniz.

Dreamforce’da nereden ilham aldığınız fark etmeksizin her köşede yeni bir şey bulacağınızdan emin olabilirsiniz. Pazarlama ivmenizi devam ettirmek için 25 Eylül’e kadar bekleyemiyorsanız, sizi harekete geçirecek beş kurslu “Everything Marketing” Trailmix’imiz ile Trailhead’de bir eğitim yürüyüşüne çıkabilirsiniz.

Kaynak: https://www.salesforce.com/blog/2018/08/dreamforce-18-b2c-marketers-sessions.html

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinebilir veya Gizlilik Ayarları'ndan bunları kapatabilirsiniz.
Kabul etGizlilik Ayarları

KVKK/GDPR

  • Gizlilik Politikası
  • Google Analytics
  • Sharpspring Analytics

Gizlilik Politikası

Verilerinizi Hizmeti sağlamak ve geliştirmek için kullanırız. Hizmet’i kullanarak, bu politikaya uygun olarak bilgilerin toplanmasını ve kullanılmasını kabul edersiniz. Bu Gizlilik Politikasında aksi belirtilmedikçe, bu Gizlilik Politikasında kullanılan terimler, Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni,ile aynı anlama sahiptir ve https://www.kofana.com.tr/kisisel-verilerin-islenmesine-iliskin-aydinlatma-metni/ adresinden erişilebilmektedir.

Politikamızı burada okuyabilirsiniz: https://www.kofana.com.tr/gizlilik-politikasi/

Google Analytics

Bu web sitesi, siteye gelen ziyaretçi sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics’i kullanmaktadır.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.

Sharpspring Analytics

CRM, CMS veya e-posta kampanyaları gibi farklı platformlardan gelen ziyaretçileri analiz etmek ve onlar için özelleştirilmiş içerik sağlamak için Sharpspring’i kullanıyoruz.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.