Benimseme Başarısı nedir

Yeni Bir Çözüme Uyum sağlamak ve Çözümü Benimsemek

Herhangi bir sistemin veya dijital dönüşüm projesinin ana zorluklarından biri, paydaşların yeni çözümün benimsenmesidir. Önde gelen platformlardan biri olan Salesforce bile bu zorluktan muaf değildir. Bir CRM uygulamasının başarısında, benimsenmesi ve faydaların optimizasyonu önemli faktörlerdir. Sürekli devam eden bir süreç olarak başarılı bir şekilde benimsenme adımlarının belirlenmesi yatırım getirisinin anahtarıdır.

Nasıl Çalışıyoruz

Sayısız başarılı proje tecrübesiyle, Kofana, kullanıcılarınızın adaptasyonunu teşvik etmekte ve platformun maksimum ölçüde kullanılmasını sağlamakta büyük yarar sağlamaktadır.

Bu hedefe uygun olarak, aşağıdaki etkinlikleri gerçekleştirmeyi amaçladığımız, Salesforce Yöneticiniz ve önemli paydaşlarınızla yarım günlük bir çalıştay gerçekleştiriyoruz:

Uygulamanıza, iş süreçlerine ve kullanımdaki işlevselliklere genel bir bakış kazandırıyoruz.

Mevcut zorlukları ve kullanıcılarınızdan gelen her türlü geri bildirimi dinliyoruz.

Sonrasında uzaktan bir sistem incelemesi gerçekleştiriyoruz, bulguları değerlendiriyor ve önerilerle birlikte bir rapor hazırlıyoruz.

 

Salesforce Adoption Kumanda Tablolarını yüklüyoruz, kullanım durumlarını ve verilerin nasıl yorumlanabileceğini size açıklıyoruz.

Ekip içindeki olası aktivite engellerini belirliyoruz ve daha iyi etkileşim ile daha yüksek verimlilik için Salesforce'un nasıl yapılandırılabileceğini gösteriyoruz.

Kullanıcı deneyimini ve süreç akışını iyileştirmek için işlevsellik önerileri de dahil olmak üzere potansiyel gelişme fırsatlarını tanımlıyoruz.

Ne kazanacaksınız

Etkili Uyum Sağlama

Yeni özelliklerin etkin bir şekilde benimsenmesi ve kritik verimlilik artırıcılarının faydalarını en üst düzeye çıkartılması için tanımlama ve bu tanımlanan noktalarda yapılacaklar listesi ile daha başarılı bir dönüşüm ve artan kullanıcı memnuniyeti sağlıyoruz.

Kullanıcı Ektileşimi Takibi

Kullanıcı etkileşimini takip ederek olası sorunları ve darboğazları anlık görebileceksiniz. Bu sayede Kullanıcılarınızın yeni platformu kucaklamasına yardımcı olmak için gerekli çözümleri sağlayabileceksiniz.

Özet ve Süre

Kofana, 1,5 günlük bir çalıştay aracılığıyla Benimseme Başarısı Hizmetini sunarak, kuruluşunuzun anlık şeffaflık, sürekli eğitim gereksinimi değerlendirmesi ve tüm kuruluş genelinde şeffaflık için ilgili süreç verilerine sürekli erişim sağlayacağınız bir ortam sunmaktadır.

1000 +

Başarılı Proje

★★★★★

Müşteri Görüşü

9.71

Müşteri Memnuniyeti

Size en iyi deneyimi sunmak için çerezleri kullanıyoruz. Kullandığımız çerezler hakkında daha fazla bilgi edinebilir veya Gizlilik Ayarları'ndan bunları kapatabilirsiniz.
Kabul etGizlilik Ayarları

KVKK/GDPR

  • Gizlilik Politikası
  • Google Analytics
  • Sharpspring Analytics

Gizlilik Politikası

Verilerinizi Hizmeti sağlamak ve geliştirmek için kullanırız. Hizmet’i kullanarak, bu politikaya uygun olarak bilgilerin toplanmasını ve kullanılmasını kabul edersiniz. Bu Gizlilik Politikasında aksi belirtilmedikçe, bu Gizlilik Politikasında kullanılan terimler, Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni,ile aynı anlama sahiptir ve https://www.kofana.com.tr/kisisel-verilerin-islenmesine-iliskin-aydinlatma-metni/ adresinden erişilebilmektedir.

Politikamızı burada okuyabilirsiniz: https://www.kofana.com.tr/gizlilik-politikasi/

Google Analytics

Bu web sitesi, siteye gelen ziyaretçi sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics’i kullanmaktadır.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.

Sharpspring Analytics

CRM, CMS veya e-posta kampanyaları gibi farklı platformlardan gelen ziyaretçileri analiz etmek ve onlar için özelleştirilmiş içerik sağlamak için Sharpspring’i kullanıyoruz.

Bu çerezi etkin tutmak, web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.